رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مسافران تعطیلات و رعایت نکردن فاصله اجتماعی باعث قرمز شدن وضعیت نهاوند شد ۱۰ کودک مبتلای به کرونا بستری شدند.

ابتلای ۱۰ کودک به کرونا در نهاونددکتر مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در ۲۰ روز اخیر آمار کرونایی‌های بستری در مراکز درمانی نهاوند تا ۳۰ نفر هم رسید، ولی خوشبختانه بیشتر آن‌ها پس از بهبودی اولیه از بیمارستان مرخص شدند و الان حدود ۱۲نفر بستری هستند.

او گفت: با توجه به اینکه مراکز گردشگری و تفریحی نهاوند بسته بود متاسفانه در تعطیلات اخیر مسافران زیادی به نهاوند آمدند که رعایت نکردن فاصله‌های اجتماعی باعث قرمز شدن وضعیت نهاوند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: چند نفر مسافر از یکی از شهر‌های جنوبی کشور که به کرونا مبتلا بود پس از مراجعه به نهاوند باعث بیمار شدن حدود ۱۰ نفر شد که البته در چند روز اخیر حال بسیاری از آن‌ها خوب شده و پس از بهبودی اولیه از بیمارستان مرخص شدند.

دارابی با بیان این که در ایام تعطیلات در روز نخست بام نهاوند بسیار شلوغ شد آن را بستیم گفت: به دنبال  مشاهده  رعایت نشدن فاصله اجتماعی در بام نهاوند و شلوغی این مکان با همکاری نیروی انتظامی و مقام قضایی بام نهاوند بسته شد.

او با اشاره به مواردی مانند برگزاری عروسی و ختم در نهاوند بیان کرد: در نقاط روستایی و شهری مراسم عروسی و ختم بدون فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود که باعث قرمز شدن وضعیت نهاوند شد.

دکتر دارابی افزود: در جلسه اضطراری امروز با حضور فرماندار و دیگر مسئولان بررسی آخرین وضعیت کرونا در چند روز اخیر در نهاوند برگزار و وضعیت و شرایط جدید اعلام شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.