با زرد شدن وضعیت کرونایی اسدآباد، دوباره برگزاری نماز جمعه در این شهرستان استان هم  تعطیل شد.

لغو دوباره نماز جمعه در اسدآبادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا گفت: بر اساس نظر ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا در فرمانداری برگزار و مصوب شد تا اول تیر نماز جمعه این شهر تعطیل باشد.

فرماندار این شهرستان افزود: پیش از این و در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، تنها شهر وضعیت سفید در استان همدان اسدآباد اعلام و مراسم ویژه روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد در این شهرستان برگزار شد.

درویشی بیان کرد: متاسفانه سفید اعلام شدن وضعیت در این شهرستان موجب شد که مردم، مدیران و کارکنان ادارات فکر کنند که شرایط عادی شده است و به همین جهت حساسیت‌ها کم شد.


بیشتر بخوانید


فرماندار اسدآباد  با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در جوار سه استان غربی با اعلام وضعیت قرمز در آن‌ها قرار گرفته استف اضافه کرد:  هم اکنون تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند موج دوم کرونا در راه خواهد بود.

او استفاده از ماسک و دستکش برای تمامی کارکنان ادارات را ضروری دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید تدابیر لازم را برای ضد عفونی کردن محیط و افراد انجام بدهند.

فرماندار اسدآباد همچنین از اجرای مانور گند زدایی و ضد عفونی شهری و مکان‌های عمومی توسط شهرداری و بسیج و سپاه خبر داد.

درویشی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ی  ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا در اسدآباد، برگزاری مراسم عروسی و عزاداری را تا عادی شدن شرایط ممنوع اعلام کرده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.