مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:امسال سهم استان زنجان از اعتبارات صندوق توسعه ملی ۱۶ میلیارد تومان اعلام شده است.

۱۶میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی سهم استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به این که از صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۷، ۱۳ میلیارد تومان و در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان به پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اختصاص یافت گفت: امسال نیز سهم استان زنجان از اعتبارات صندوق ۱۶ میلیارد تومان اعلام شده است.
 

به گفته این مقام مسئول علاوه بر اعتبارات صندوق به منظور پیشبرد طرح‌های این اداره کل از اعتبارات استانی نیز بهره‌مند خواهیم شد.
 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تاکید کرد: پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری، طرح‌های بیولوژیکی، کاداستر، اصلاح و احیاء مراتع از جمله طرح‌هایی است که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شوند.
 

او همچنین خاطر نشان کرد: مناطق بحرانی از لحاظ سیل خیزی، کاهش آب‌های زیر زمینی و مشارکت جوامع محلی در راستای استفاده از اعتبارات صندوق و به منظور اجرای پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان در اولویت هستند و تلاش همکاران این اداره کل به اجرای مطلوب و باکیفیت طرح‌ها در سراسر استان است.
 

این مقام مسئول اظهار داشت: در صدد هستیم تا در این حوزه نیز گامی موثر در راستای حفظ آب و خاک برداریم.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.