معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج گفت: هنوز ابلاغی برای حذف دهک دیگری از یارانه بگیران به ما ابلاغ نشده است.

محمد مجرد، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که هنوز ابلاغی برای حذف دهک دیگری از یارانه بگیران به ما ابلاغ نشده است، گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخشداری کرج به آدرس بلوار جنوبی آیت الله طالقانی، خیابان لوله گاز مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

او افزود: تصمیمات پیرامون امور مربوط به یارانه در سطح کلان و در سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور اتخاذ می شود و تنها بعضی از امور آن به استان ها واگذار شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج در ادامه گفت: بعضی مراجعه کنندگان با شرایط خاص را همراه با نامه به سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور می فرستیم.

او افزود: شهروندانی که دارای فرزند تازه متولد شده هستند می توانند به منظور ثبت اطلاعات فرزند خود برای دریافت یارانه نقدی به بخشداری کرج مراجعه کنند.

بعضی تماس های شهروندی حاکی از آن است که خانواده هایی که یارانه دریافت می کنند هنگام مراجعه به بخشداری برای ثبت اطلاعات فرزند تازه متولد شده خود با پاسخ "اطلاعات فرزند شما باید بررسی شود" مواجه می شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.