نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی از روی استیصال و سردرگمی است.

آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی » درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: در روزهای خیر چند جنایت بزرگ از سوی اسراییل غاصب انجام شده که در عراق ، لبنان و تهران شاهد آن بودیم ؛ در ایران شهید « اسماعیل هنیه» و محافظ ایشان را که مهمان ما بودند به شهادت رساند و دل مردم آزاده را جریحه دار کرد اما مردم غیور نیز به نحو احسن مهمان نوازی داشتند و این شهید عزیز رابا تشییع باشکوه بدرقه کردند .

امام جمعه کرج افزود: یاوه گویان و منافقان به دنبال اختلاف شعیه و سنی در جریان این ترور کوربودند و حتی دشمنان محور مقاومت دیدند که هرگز توان ایجاد اختلاف را ندارند اما وقتی که رهبر معظم انقلاب شخصا بر پیکر مطهر این شهید نماز خواندند پیام های فراوانی به جهان مخابره شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: از آحاد مردم و شرکت کنندگان درمراسم تشییع « شهید اسماعیل هنیه » قدردانی می شود و همه این حرکات اسراییل حاکی از آن است که همه چیز را از دست داده است .

وی بیان کرد: امروز همه شاهد آن هستند که اسرائیل غاصب وجهه جهانی خود را از دست داده و با نفس مصنوعی آمریکا زنده است؛ بنابراین پشت پرده این جنایات آمریکا است و شعار هرهفته ما مرگ برآمریکا است .

امام جمعه کرج گفت: دشمنان اسلام در طوفان الاقصی و جبهه مقاومت در یمن و عراق و وعده صادق ضربه های بزرگی خوردند اکنون در میدان جنگ دربرابر مقاومت کم آورده و مشکلات اقتصادی بسیاری را دارند و مسوولان نظامی آنان نیز با سرکرده خود اختلاف دارند بنابراین برای ادامه حیات خود به ترور روی آورده اند .

وی در ادامه سخنانش که با شعارهای مرگ بر اسرائیل نمازگزاران همراه شد ، تاکید کرد: ترور ابتکار جنگی نیست و از خدا می خواهیم هرچه زودتر مرگ اسراییل واقع شود .

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش که با تکبیر نمازگزاران همراه بود، افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند مردم ایران و آزادگان جهان بابت این جنایت صهیونیست ها از غاصبان قدس خون خواهی خواهد شد اما سخت تر از نوبت های قبل؛ بنابراین می خواهیم درس فراموش نشدنی برای مجسمه خباثت اسراییل باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.