مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز گفت: وام یک میلیون تومانی تا قبل از چهارم اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود.

حسین فلاح نژاد، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: افرادی که تا پایان سی و یکم فروردین ماه موفق به ارسال پیامک و دریافت آن شده اند، وام یک میلیونی خود را تا قبل از چهارم اردیبهشت ماه دریافت می کنند.

او افزود: افرادی که تا این تاریخ به دلیل نداشتن سیم کارت موفق به ارسال پیامک نشده اند، تا هجدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، تهیه سیم کارت و ارسال کدملی سرپرست خانواده به سامانه ۶۳۶۹، وام یک میلیون تومانی را در اواخر رمضان دریافت کنند.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز با بیان این که وام یک میلیون تومانی برای یارانه بگیرانی که تمایل دارند، واریز می شود، گفت: تا کنون ۸۸ میلیون پیامک برای ۲۵ سرپرست خانواده ارسال شده و دلیل تعداد زیاد پیامک ها چند سیم کارتی بودن سرپرستان خانواده است.

او افزود: سالمندان سرپرست خانواده یا سرپرستانی که فاقد تلفن همراه هستند از طریق تهیه سیم کارت کم هزینه و استفاده از تلفن همراه سایر اعضای خانواده، کدملی خود را به سامانه مذکور ارسال کنند و منتظر دریافت پیامک شوند.

فلاح نژاد گفت: افرادی که موفق به ارسال پیامک به سامانه ۶۳۶۹ شده اند اما پیامکی دریافت نکرده اند، نگران نباشند زیرا ارسال پیامک به منزله اعلام رضایت از طرف ایشان است.

او افزود: این وام پس از واریز به حساب سرپرستان خانواده، هم به صورت دریافت نقدی و هم برای خرید اقلام قابل استفاده است.

 وام یک میلیون تومانی به منظور جبران خسارت های اقتصادی ناشی از ویروس کرونا درنظر گرفته شده و به صورت قرض الحسنه است و اقساط این وام سی ماهه بوده و از یارانه افراد کم می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من معیشتی رو می خوام چرا به من ندادین که بی کارم با یه پراید قرازه