ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از امروز تغییر کرده و ساعت شروع به کار ۶:۳۰ است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که استان بوشهر روزهای گرمی را سپری می‌کند و دمای برخی نقاطش در یکی دو روز اخیر به ۵۰ درجه سانتیگراد رسیده، از امروز ساعت کاری اداره‌ها نیز برای صرفه‌جویی در مصرف برق تغییر کرده است.

امروز اداره‌های استان بوشهر ساعت ۶:۳۰ کرکره‌ها را بالا کشیدند زیرا بر اساس ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر ساعت کاری ادارات استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان از امروز تا پایان مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۳۰: ۱۳، خواهد بود.

به گفته حسن ابراهیمی، این تغییر ساعت کاری شامل مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای، دستگاه‌های نظامی و انتظامی بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به ماده ۱۲ قانون امور گمرکی نمی‌شود و در مورد بانک‌ها هم فقط واحدهای‌ ستادی‌شان مشمول این ابلاغیه هستند.

از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته شده که با جدیت بر رعایت این ساعت کاری نظارت کنند و تاکید شده وسایل برقی به ویژه تجهیزات خنک کننده در خارج از ساعات اداری خاموش شوند.

اداره‌های بوشهر در حالت عادی از ساعت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۰ باز هستند و پنجشنبه‌ها تعطیلند.

در چند سال اخیر در تابستان ساعت کاری اداره‌های این استان برای صرفه‌جویی در مصرف برق تغییر می‌کند و مسئولان برق معتقدند که این امر در کاهش مصرف انرژی در فصل گرم سال موثر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.