ساعت کاری اداره‌های بوشهر تغییر می کند

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق از فردا (شنبه هفدهم خرداد) به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: به استناد مصوبه هیات وزیران در ۱۹ خرداد ۹۷ وزیران و با توجه به بند ۱ مصوبات ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در  ۷ خرداد ۹۹ و درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان، به منظور صرفه جویی حداکثری و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ تا ۳۱ مرداد ۹۹ از ساعت ۶:۳۰ تا  ۳۰: ۱۳ خواهد بود.

حسن ابراهیمی افزود: مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای، دستگاه‌های نظامی و انتظامی بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به ماده ۱۲ قانون امور گمرکی مشمول این ابلاغیه نیستند.

او درباره ساعت کاری بانک‌ها نیز بیان کرد: ساعت کار ابلاغی فقط شامل واحد‌های ستادی بانک‌های استان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران افزون بر نظارت دقیق و جدی بر اجرای مفاد ابلاغیه، تمهیدات لازم را درباره کاهش مصرف برق و خاموشی وسایل برقی به ویژه تجهیزات خنک کننده در خارج از ساعات اداری در نظر بگیرند.

ساعت کاری اداره‌های بوشهر تغییر می کند

اداره‌های استان بوشهر شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند و پنجشنبه‌‎ها تعطیلند.

پارسال نیز ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر به منظور صرفه جویی در مصرف برق از شنبه ۱۸ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر کرد. سپس ساعت کاری از اول تیر به ۶:۳۰ تا ۱۳ تبدیل شد و از اول شهریور، دوباره به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برگشت.

همچنین سال گذشته، ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از شنبه ۲۳ شهریور تغییر یافت و به روال عادی ساعت ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۵ برگشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۰:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چی چی کاهش پیداکرده چراتحویل ملت میدین .بیشترشده . بابابس کنید.مردموخسته کردید.بیش ازچندین روستاهاست.بخداقسم وبشرفم قسم سالهاست که میبینم لامپهای توکوچه هاشون ۲۴ساعته روشن است.این چه تدبیرورانتی است که ملت ازآن اگاه نیستن