باشگاه‌های ورزشی داراری مجوز می توانند فعالیت کنند

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز از وزارت ورزش و با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان حاجی نجف مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه‌های بدنسازی خوزستان و سالن‌های ورزشی طبق پروتکل‌های بهداشتی از فردا و با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان، می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

او افزود: تمامی باشگاه‌ها ابتدا باید مشخصات خود را در سامانه سلامت وزارت بهداشت و درمان ثبت کرده باشند.

حاجی نجف بیان داشت: از مراحل تعیین شده برای بازگشایی باشگاه‌ها انجام تست پی سی آر برای مسئولان و دست اندرکاران باشگاه از جمله مربیان، اخذ فرم غربالگری سلامت و تکمیل آن برای ورزشکاران و تکمیل فرم تاییدیه غربالگری باشگاه مخصوص فدراسیون پزشکی ورزشی و رعایت استاندارد‌های مربوطه است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: رعایت ساعت کاری و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی باید در دستور کار باشگاه‌داران قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: بازرسان این اداره کل برای رصد عملکرد و انطباق فعالیت باشگاه‌های ورزشی با دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت دارند و به طور قطع از فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار