سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲ آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا تا پایان هفته جاری در اهواز راه اندازی می شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲ آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا تا پایان هفته جاری در اهواز راه اندازی می شوند.

او افزود: در حال حاضر ۲ آزمایشگاه در اهواز و در شهرهای آبادان و دزفول نیز هر کدام یک آزمایشگاه فعال هستند.

ابول نژادیان تصریح کرد: نسبت مرگ به ابتلا در استان هفت درصد است که با شاخص کشوری همخوانی دارد و مقابله با کرونا ویروس باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و اگر مغازه ای دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند مردم نباید به آن مغازه مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  بیان داشت: از مردم می خواهیم در صورت حضور در اجتماع حتما  از ماسک استفاده کنند اما در مکانی که کسی حضور ندارد استفاده از ماسک ضروری نیست.

 این مقام مسئول گفت: برخی مشاغل مثل آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی همچنان باید تعطیل باشند چون مردم اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند.

او اظهار داشت: در شورای مدیریت کرونای استان هنوز اجازه فعالیت به اتوبوسرانی داده نشده اما در  بخش تاکسی ها رانندگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند تا از سلامت خود و مردم حفاظت کنند و مردم هرگاه در تاکسی می نشینند حتما باید شیشه های خودرو را پایین بیاورند تا هوا جریان داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.