مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در این شهرستان بصورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا شنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: همه می‌دانیم که مهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس کرونا فعلا ماندگار است و خطر ابتلا به آن همه افراد جامعه را تهدید می‌کند.

او افزود: با تصمیم وزارت آموزش و پرورش، برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم از فردا، شنبه ۱۷ خردادماه همزمان با سراسر کشور و استان خوزستان بصورت حضوری با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

عباسی ساعت ورود به جلسه امتحان از ۷ صبح تا ۷ و ۳۰ اعلام کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه،   درب حوزه‌های امتحانی بسته می‌شود، ضروری است که دانش آموزان برنامه حضور خود را در جلسه امتحان را بصورتی تنظیم نمایید که از اولین دانش آموزان حاضر در حوزه امتحانی باشند.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان  تاکید کرد: دانش آموزان هنگام ورود به حوزه امتحانی با همکلاسی‌های خود دست ندهند، آن‌ها را در آغوش نگیرند و روبوسی نکنند، همچنین فاصله ۳ متری را حفظ نمایید و جهت ورود به جلسه امتحان، با عوامل اجرایی حوزه برگزاری همکاری داشته و به توصیه‌های آنان عمل کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیک از قبیل؛ ماشین حساب، ساعت، تلفن همراه و ممنوع بوده و هیچ محلی برای نگهداری آن‌ها در نظر گرفته نشده است، پس دانش آموزان از همراه داشتن چنین وسایلی خودداری نمایید، چراکه  تلفن ثابت در حوزه‌های امتحانی جهت تماس دانش آموزان با اولیای خود پس از اتمام امتحان تعبیه شده است.

قاسم عباسی تصریح کرد: همه دانش آموزان باید از ماسک استفاده کنند و هنگام ورود به حوزه امتحانی، ضمن رعایت فاصله ۳ متری با سایر دانش آموزان، دست‌های خود را با مایع ضدعفونی کننده تمیز کرده و به منظور گندزدایی کفش ها، از روی پد الکلی عبور کنند.

او از دانش آموزان خواست، پس از پاسخگویی به سوالات ضمن اطلاع به مراقب نزدیک به خود، از حوزه امتحانی خارج شده و در حیاط آموزشگاه تجمع نکنند، چراکه انتظار داریم دانش آموزان با رعایت دقیق نکات گفته شده سهم خود را در حفاظت از سلامت خود و جامعه ایفا نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار