حوزه‌های برگزاری آزمون‌های حضوری کاملا بهداشتی هستند

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: همه پرتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های برگزاری آزمون‌های نهایی رعایت می‌شود و خانواده‌ها نگران نباشند.

ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری حضوری آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم گفت تمام تمهیدات لازم برای برگزای این آزمون‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به اجرا در آمده تا خانواده‌ها کمترین دغدغه را نسبت به شرایط برگزاری داشته باشند و دانش آموزان تنها به فکر مسائل آموزشی و پاسخ به سوالات باشند.

او افزود: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان رشته‌های مختلف به صورت مجزا در روز‌های مختلف در حوزه‌ها حضور می‌یابند که همین مسئله از تراکم دانش آموزان می‌کاهد.

منگشتی بیان داشت: در باغملک شانزده حوزه برگزاری آزمون نهایی از جمله در نقاط دور دست در نظر گرفته شده تا از آمد و شد دانش آموزان و خانواده‌ها جلوگیری شود و در همه آن‌ها فاصله صندلی داوطلبان ۲متر جانمایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش باغملک تصریح کرد: برای تمام دانش آموزان ماسک بهداشتی تدارک دیده شد که از سوی روسای حوزه‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد و همچنین قبل و بعد از هر آزمون حوزه‌های امتحانی با مواد شوینده استاندارد ضدعفونی می‌شوند و در این خصوص تجهیزات لازم در اختیارمدارس قرار داده شده است که همین‌جا از پیگیری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تقدیر می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: اعضای حوزه‌های امتحانی با تجهیزات مناسب و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌ها را به عهده دارند و در این زمینه خانواده ها، دانش اموزان و همکارانم هیچ نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.