حضور کارشناس بهداشت در حوزه‌های امتحان نهایی

معاون سیاسی فرماندای شهرستان باغملک گفت: یک کارشناس جهت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در هر حوزه برگزاری امتحانات نهایی شهرستان استقرار یابد.

علی محمد زنگنه کورکی معاون سیاسی فرماندای شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌ها و همچنین تمهیدات آموزش و پرورش باغملک گفت: شهرداری باغملک و قلعه تل، از ابتدای گسترش ویروس کرونا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است که ضمن تقدیر از متولیان امر امیدواریم در برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم و ضدعفونی حوزه‌ها پس از هر آزمون، اقدامات موثری را داشته باشند و در روستا‌ها و بخش‌ها هم دهیاری‌ها نسبت به این مهم اقدام کنند.

او  افزود: در نشست امروز مصوّب شد تا شبکه بهداشت و درمان باغملک نسبت به برگزاری جلسات توجیهی با اعضای حوزه‌های برگزاری آزمون‌های نهایی و ارائه آموزش‌های لازم اقدام کند و همچنین یک کارشناس جهت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در هر حوزه برگزاری استقرار دهد.

زنگنه در پایان ابراز امیدواری کرد تا برگزاری آزمون‌های حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم با همکاری فرمانداری، شهردای ها، مدیریت توزیع برق و شبکه بهداشت و درمان باغملک در تعامل با آموزش و پرورش به نحو مطلوب اجرا شود.

امسال در باغملک ۱۰۲۶ دانش آموز پایه دوازدهم در شانزده حوزه امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.