ژنرال صهیونیست: قدرت ارتش تضعیف شده است

ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد توان نظامیان این رژیم برای ورود به درگیری در چند جبهه محدود است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری عکا، «گیرشون هکوهن»، ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی اذعان کرد توان ارتش این رژیم محدود شده است.

او روز جمعه گفت: قدرت ارتش تضعیف شده است و توان ورود به درگیری در چند جبهه را ندارد. توان ارتش اسرائیل محدود است به طوری که مقامات و تصمیم گیران سیاسی از آزادی لازم برای اتخاذ تصمیمات به منظور بهره برداری از فرصت‌ها را برخوردار نیستند.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد ارتش به لحاظ تعداد نیرو‌ها کوچک شده است به طوری که نمی‌تواند در بیشتر از یک جبهه وارد عمل شود و این امر به علت کاهش غیر مسئولانه تعداد نیرو‌ها است.

هکوهن افزود: تهدید‌های جبهه شمالی آزادی عمل راهبردی اسرائیل را محدود کرده است.

او در ادامه تصمیم کاهش تعداد نیرو‌های احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی را یک تصمیم مخرب خواند و افزود: ارتش کوچک اسرائیل بدون یگان‌های احتیاط هنگامی که درگیر جبهه‌هایی مانند حزب‌الله در لبنان، حماس در غزه و ارتش سوریه که درحال بازسازی سریع نیرو‌های خود است، همزمان قادر به مقابله با انتفاضه جدیدی نخواهد بود.

پیش از این نیز تعداد زیادی از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی نظامیان این رژیم برای مقابله با تهدیدات نظامی اذعان کرده بودند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار