پلیس آگاهی استان مرکزی به جویندگان کار هشدار داد مراقب آگهی های استخدام باشید.

سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با هشدار به هموطنان گفت: درج آگهی های استخدام در معابر، جراید و فضای مجازی دلیلی بر صحت آن ها نیست و هموطنان می بایست در ارائه اطلاعات شخصی خود دقت لازم را به عمل آورند.

سرهنگ چهری افزود: آگهی های تفکیک شده جنسیتی، درخواست اطلاعات غیر ضروری (عکس شخصی و...)، پیشنهادهای فریبنده و حقوق های غیر متعارف، ممکن است دامی برای متقاضیان کار بوده و درج صرفا یک شماره تلفن یا آدرس های گمراه کننده، دلیل مناسبی برای استعلام از مراجع مربوطه یا بررسی آگاهانه موضوع به شمار می رود.

او اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا به صورت مستمر نسبت به رصد اوضاع اقدام می کنند، با این وجود، هم میهنان نیز می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرده و قبل از هرگونه اقدامی، پیامدهای منفی اعتماد به افراد ناشناس را مورد توجه قرار دهند.

 رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: شهروندان برای یافتن شغل مناسب به سایت ها و موسسات مشاوره شغلی و کاریابی معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.