بازدید سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان از پروژه عمرانی شهرستان‌های ازنا و دورود بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان از پروژه عمرانی شهرستان‌های ازنا و دورود بازدید نمود و گفت تا پایان سال ۹۹ امکان آبگیری سد کمندان ازنا فراهم خواهد شد.

 مهندس داریوش حسن نژاد گفت: تکمیل سر ریز سد مروک دورود با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و دویست میلیون تومان به پیمانکار شرکت راه گستر گرین واگذار شده و قبل از شروع بارندگی‌های سال جاری عملیات تکمیل سر ریز به پایان خواهد رسید و نگرانی مردم و مسئولین استانی در خصوص عملکرد سر ریز این سد برطرف خواهد شد.

او اظهار داشت:اکثر پروژه‌های مرتبط با سیل (به جز ایستگاه‌های پمپاژ) که اعتبار آن به شرکت آب منطقه‌ای اختصاص داده شده تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و شرکت هیچ گونه نگرانی در خصوص جذب اعتبار این پروژه‌ها ندارد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود:با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری امکان آبگیری سد کمندان نیز فراهم خواهد شد و شرکت تلاش خود را جهت تملک به موقع اراضی و منازل مسکونی روستای کمندان به کار خواهد بست تا مانعی برای آبگیری سد و استفاده از بارندگی‌های سال جاری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.