مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان از مهلت آزادسازی سهام عدالت تا روز پنج شنبه جاری خبر داد.

مهلت آزادسازی سهام عدالت تا روز پنج شنبهمحمودی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان درگفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: دارندگان سهام عدالت فقط یک بار می‌توانند روش آزادسازی را انتخاب کنند و سهام داران اگر تا روز پنجشنبه هفته جاری، اقدامی انجام ندهند به طور خودکار آزادسازی غیرمستقیم برایشان انتخاب می‌شود.

اوبا بیان اینکه سهام‌های عدالت بسیار با ارزش هستند، افزود: دارندگان سهام عدالت فقط یک بار می‌توانند روش آزادسازی را انتخاب کنند و در صورتی که تا روز پنجشنبه هفته جاری، اقدامی انجام ندهند به طور خودکار آزادسازی غیرمستقیم برایشان انتخاب می‌شود.

مدیرکل اداره  اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به جاماندگان این سهام ، گفت: قرار است به زودی طرح دو فوریتی برای ثبت نام جامانده‌های سهام عدالت در مجلس تصویب شود.

این مسئول ادامه داد: در استان همدان ۲۰۰ هزار جا مانده سهام عدالت وجود دارد که ۹۰ هزار نفر برگه سهام عدالت داشته، اما در سامانه ثبت نام نشده اند.

مدیر کل اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان این که ۴ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت، هم اکنون در قید حیات نیستند، اظهار داشت: یکی از وراث با در دست داشتن مدرک گواهی حصر وراثت، شماره شناسنامه و کد ملی همه وراث می‌تواند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و سهام نسبت به سهم الرث بین افراد تقسیم می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار