رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال تمهیدات ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات سه روز آخر هفته در اردبیل خبر داد و گفت: ۵۵ تیم خودرویی در نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی استان اردبیل استقرار خواهند یافت.

او افزود: تیم‌های هلال احمر، امداد و نجات و اورژانس در محور‌های مواصلاتی حضور خواهند داشت و به هموطنان و مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در این روز‌ها اعلام نشده است افزود: تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس حدفاصل ساعات ۱۲ تا ۲۴ شب روز جمعه ۱۶ خرداد ماه در این مسیر تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

سرهنگ صفوی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه در این ایام آرامش سفر و افزایش ایمنی عبور و مرور را با جدیت پیگیری می‌کنند، گفت: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان باید به قوانین و مقررات پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

او تصریح‌کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی نشده در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل، مراتب قبل از اعمال محدودیت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.