مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۵ راس دام سبک قاچاق در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از کشف و ضبط ۷۵ راس دام قاچاق خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شعبان در جاده مشگین شهر- اهر دو دستگاه وانت نیسان را که بدون داشتن مجوز‌های لازم از جمله گواهی دامپزشکی اقدام به حمل ۷۵ راس گوسفند کرده بودند را توقیف نمودند.

او بیان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی دام دستگیر و با تنظیم پرونده تحویل مقام قضایی و دام‌های کشف شده نیز تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر افزود: بر اساس ارزیابی کارشناسان ارزش احشام کشف شده ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

سرهنگ زرین کلاه با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای مبارزه با قاچاقچیان وسود جویان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

حادثه رانندگی با یک کشته در محور اردبیل- سرچم

برخورد شدید نیسان با کامیون در محور اردبیل -سرچم یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

این حادثه صبح امروز در محور اردبیل- سرچم در نزدیکی روستای هل آباد دراثر برخورد شدید یک دستگاه نیسان با یک دستگاه کامیون به وقوع پیوست که در نهایت در اثر شدت برخورد ماشین نیسان آتش گرفته و راننده در دم جان باخته و دیگر سرنشین نیسان نیز برای مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شد.

سرگرد ندایی، فرمانده پلیس راه اردبیل- خلخال علت اصلی این حادثه را خواب آلودگی راننده نیسان و منحرف شدن از مسیر خود اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.