مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۹ راس احشام قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون بنز در ایست بازرسی اردیبل-مغان، ۷۹ راس دام قاچاق کشف شد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و دام زنده و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل- مغان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون بنز حامل احشام را متوقف کردند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کامیون بنز حامل ۷۹ راس گوسفند و بز بوده، که راننده بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی بارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

کشف مواد شوینده قاچاق در بیله سوار

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ هزار و ۵۹۹ عدد پودر رختشویی یک کیلویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بیله سوار موفق شدند در عملیاتی ۲ هزار و ۵۹۹ عدد پودر رختشویی یک کیلویی قاچاق را کشف کنند.

او با اشاره به اینکه کشفیات به دست آمده که در مجموع ۲ تن و ۵۹۹ کیلوگرم است؛ در یک باب انباری در خیابان ۲۴ متری دادگستری شهر بیله سوار دپو شده بود؛ افزود: با هماهنگی مقام قضائی انباری پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش کشفیات به دست آمده بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.