به تازگی پرونده تجاری از شرکت تویوتا منتشر شده است که اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا به تازگی چند درخواست تجاری جدید ثبت کرده که به ما آن چه ممکن است در آینده از خط تولید این شرکت مشاهده کنیم را نشان می‌دهد. این شرکت نام BZ را در خواست کرده که می‌تواند به یک wagon یا Capstone تعلق داشته باشد.

معنی BZ در پرونده تجاری جدید تویوتا

اولین بار یکی از انجمن‌های علاقه‌مند به خودرو موفق به کشف این پرونده‌ تجاری شد. به عقیده بعضی BZ ممکن است نامی باشد که تویوتا به نسخه سقف بلند کرولا که در بازار‌های جهانی از جمله اروپا به فروش می‌رسد، می‌گوید. این حروف به طور مختصر در نسخه ژاپنی از واگن نسل هفتم کرولا مورد استفاده قرار گرفته بود. هنوز نام این خودرو و خط تولید آن نامشخص باقی مانده است. پرونده تجاری تویوتا توضیح می‌دهد که می‌خواهد از BZ روی "خودرو‌ها و قطعات ساختاری آن" استفاده کند، در نتیجه به نظر می‌رسد یک واگن با این توصیفات سازگاری داشته باشد. اما باز هم می‌توان به قسمت‌های دیگر نیز اشاره کرد که ممکن است تویوتا پرونده مورد نظر را برای آن‌ها ایجاد کرده باشد.

پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می‌دهد

آیا فروش تویوتا کرولا منطقی است؟

اینکه آیا فروش تویوتا کرولا در اینجا منطقی است، بحثی جداگانه است. در این زمینه هوندا و فورد مدت‌ها پیش آمریکا را ترک کردند. تویوتا می‌تواند امیدوار باشد که خریداران رها شده توسط رقبای خود را با یک حلقه از کراس اوورهایش احاطه کند و خریداران برای داشتن آن‌ها وسوسه شوند.

در ادامه پرونده ثبت شده به Capstone می‌رسیم که مبهم‌تر از گزینه قبلی است. این پرونده تجاری که در آمریکا و کانادا ثبت شده می‌گوید می‌توان این واژه را Cap Stone نیز خواهند. همچنین آن را به "خودرو‌ها و قطعات ساختاری" پیوند می‌دهد. بعضی معتقدند که ممکن است Capstone برای یکی از مدل‌های تویوتا باشد که احتمالا شاسی بلند یا وانت است. باید به این نکته توجه داشت که قبلاً این نام در واژگان شرکت ظاهر نشده است.


بیشتر بخواند: ضرر ۲ میلیارد دلاری شرکت فورد در پی شیوع ویروس کرونا


پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می‌دهد

مثل همیشه، عاقلانه است که یک پرونده تجاری را زیاد جدی نگیریم. بعضی اوقات، آن‌ها به طور دقیق پیش‌بینی می‌کنند در یک هفته، یک ماه یا چند سال بعد چه مدلی را ارائه می‌دهند. در موارد دیگر، آن‌ها فقط اقدامات احتیاطی هستند که شرکت‌های اتومبیل سازی برای اطمینان از نامگذاری در اختیار رقبای خود قرار می‌دهند. تویوتا در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است، بنابراین ما باید صبور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار