مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان تاکید کرد و گفت: ادامه بخش عمده فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان تاکید کرد و گفت: ادامه بخش عمده فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط است.

سید علی کریمی  در خرم‌آباد، با اشاره به تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی در سراسر لرستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او خاطرنشان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی در حال حاضر تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و هفته آینده در خصوص فعالیت مجدد این مراکز تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در برخی رشته‌های انفرادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قادر به انجام فعالیت هستند، افزود: با این وجود به دلیل شرایط حاد کرونا در اغلب نقاط استان، فعالیت این مراکز نیز همچنان متوقف است.

کریمی بیان داشت: بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر از مراکز و اماکن ورزشی از سوی اکیپ‌هایی برقرار است، ضمن اینکه تاکنون چندین واحد متخلف پلمب شده‌اند.

او از بازسازی کامل اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل در پلدختر خبر و ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، بازسازی مکان‌های ورزشی سیل‌زده پلدختر تا پایان تیرماه امسال به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین به لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان اشاره و ادامه بخش عمده فعالیت‌ها را منوط به عادی شدن شرایط عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.