رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

خدمت به مردم در بالاترین سطح از رسالت کاری قرار دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:خدمت به مردم شریف استان ایلام در بالاترین سطح از رسالت کاری قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه کارکرد درآمد‌های اختصاصی مبنی بر عملکرد در دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

این جلسه با حضور رییس دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی؛ جلسه کارکرد درآمد‌های اختصاصی مبنی بر عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه مقابله با بیماری کرونا در استان ایلام گفت: که جایگاه خدمت به مردم شریف استان ایلام در بالاترین سطح از وظایف و رسالت کاری همه ما قرار دارد.

 کریمیان ادامه داد: خوشبختانه در عرصه مقابله با بیماری کرونا همدلی و همراهی مسئولان استانی و تلاش‌های شجاعانه و فداکارانه همکاران محترم دانشگاه در عرصه بهداشت و درمان؛ جایگاه حوزه سلامت را نسبت به گذشته ارتقا داده است.

در ادامه این جلسه نیز معاونین و مدیران ستادی دانشگاه نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه؛ در سخنانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار پرسنل حوزه‌های مختلف دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن تقدیر نمودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار