رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: انجام تست‌های متعدد از مرکز نگهداری سالمندان از جمله اقداماتی است که با تمرکز بر روی آن از شیوع بیماری کرونا در این اماکن پیشگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و این همدلی و همراهی به آنان انگیزه و توان بیشتری در این مبارزه می‌بخشد.

او ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان مسئولان و پرسنل دانشگاه با اقدامات پیشگیرانه همچنان در پیکار مستقیم با این بیماری منحوس قرار دارند و در راه خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان احساس خستگی نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: انجام تست‌های متعدد از مرکز نگهداری سالمندان، ایمن‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی، نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌های نهایی مدارس در مقاطع مختلف و ... از اقداماتی هستند که با تمرکز بر روی آنان سعی خواهیم کرد که از شیوع بیماری کرونا در این اماکن پیشگیری و سلامت افراد را حفظ نماییم.

کریمیان در ادامه سخنان خود به تشریح گزارشی در رابطه با مقایسه میزان بروز بیماری، درصد بهبود یافتگان، مقایسه وضعیت کیفیت نمونه گیری، روند کلیه موارد مشکوک، مثبت، بستری و فوتی استان، میزان بروز بیماری در ۱۰ هزار نفر جمعیت به تفکیک شهرستان ها، وضعیت بیماری زمینه‌ای در موارد مثبت و فوتی، وضعیت موارد مثبت و فوتی بر حسب جنسیت، گروه سنی و شغل پرداخت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.