رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: اعتبار خانه کشتی ۵ هزار نفره اندیمشک در سال ۹۹ از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان ابلاغ شد.

کیومرث آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی نامه شماره ۸۷۶۵۱ حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، اعتبار خانه کشتی ۵ هزار نفره اندیمشک در سال ۹۹ ابلاغ شد.

او با اشاره اختصاص ۱۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای این پروژه در سال جاری و افزود: این مبلغ برای خانه کشتی اندیمشک در نظر گرفته شده که با تخصیص صد درصد ان شاءالله بزودی این پروژه تکمیل خواهد شد.

 آریان متین طرح خانه کشتی را در نوع خود در ایران بی نظیر دانست و اظهار داشت: این طرح از نظر امکانات و طراحی فضاهای مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات در یک کلاس جهانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک ضمن قدردانی از حمایت شریعتی استاندار خوزستان، حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، پیگیری های شبانه روزی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و فرماندار اندیمشک  تصریح کرد: ان شاءالله با کمک همه عزیزان شاهد تکمیل و بهره برداری از این سالن بزرگ و آکادمی کشتی فرنگی کشور باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.