عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

داود عزیزی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجمع انتخابات فدراسیون تنیس ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) به ریاست مهدی علی نژاد معاونت ورزش و توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با غیبت ۲ نامزد یعنی حسینی و ابوطالبی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

سایر نامزدها از جمله کامیار کیمیایی، عبدالرضا آریان‌فر، علیرضا پورسلمان، داود عزیزی و پیمان جعفری طهرانی در این مجمع حضور پیدا کردند و به نوبت از برنامه‌های خود برای ۴ سال آینده صحبت کردند.

عبدالرضا آریان‌فر در پایان اظهاراتش  انصراف خود را از انتخابات مجمع اعلام کرد.

ورسلمان، جعفری، کیمیایی و عزیزی هر یک به نوبت در خصوص برنامه و اهداف خود در این ۴ سال صحبت کردند.

صمدیان و احتشامیان به عنوان نماینده رای‌دهندگان هیئت‌های استانی در این مجمع حضور داشتند.

در نهایت داود عزیزی با ۳۴ رای ریاست فدراسیون تنیس را برعهده گرفت.

کامیار کیمیایی ۲ رای و پیمان جعفری ۶ رای به دست آوردند.

مهدی علینژاد رئیس مجمع انتخابات پس از انتخاب رئیس فدراسیون تنیس بیان کرد: از تمام نامزد‌های انتخاباتی  تشکر می‌کنم. رقابت سالمی را شاهد بودیم و روسای مجمع و هیئت‌های استانی رای‌های خود را بدون حاشیه دادند.

او در ادامه گفت: پس از گذشت یک سال و نیم رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد. توقعاتی از رئیس جدید فدراسیون داریم که باید طبق برنامه‌ای که ارائه داده است پیش برود. با توجه به اینکه تنیس ایران در جایگاه سید چهارم آسیا قرار گرفته است او باید برای وضعیت مطلوب تیم ملی تلاش کند.

او عنوان کرد: این جایگاه در شان فدراسیون تنیس ایران نیست. برنامه ریزی یک شبه صورت نمی‌گیرد. شاهد برخی بداخلاقی‌ها پیش از انتخابات فدراسیون بودیم که پیش از انتخابات، مجمع فدراسیون بیانه داد. مهم نیست چه کسی انتخاب می‌شود بلکه مهم اخلاقی برگزار شدن انتخابات است. تنیس یک رشته جذاب و مفرح است.

رئیس مجمع انتخابات تنیس در پایان گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنیم می‌توانیم جایگاه تنیس ایران را ارتقا دهیم. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان یار کمکی تنیس خواهند بود و دوست داریم که تنیس به جایگاه با ثباتی برسد. تجربیات خوبی که عزیزی (رئیس فدراسیون) دارد قطعا می‌توانیم شاهد روز‌های خوبی در تنیس باشیم. از زحمات روسای سابق فدراسیون تشکر می‌کنیم و برای این موفقیت رشته آرزوی توفیق می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار