مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سال تحصیلی همه دانش آموزان تا تاریخ ۶ تیر ماه باید به پایان برسد و کارنامه‌های دانش آموزان ثبت شده باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در ستاد آموزش و پرورش شهرستان میبد گفت: از پنجم اسفند ماه که مدارس به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از آن تعطیل شد معلمان در سراسر استان ثابت کردند که چه سرمایه‌های انسانی بزرگی هستند.

او افزود: علیرغم اینکه مدارس تعطیل بود و دانش آموزان نمی‌توانستند به صورت حضوری در مدارس حضور یابند معلمان ما همت کردند و اجازه ندادند به لحاظ درسی دانش آموزان عقب بمانند.

دانافر با بیان اینکه هرکجا فرایند یاددهی و یادگیری محقق شود آنجا مدرسه است، ادامه داد: معمان و مدیران مدارس ما همه خانه‌ها را به مدرسه تبدیل کردند.

او تصریح کرد: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار خوبی هستیم و کم کم آزمون‌ها را برگزار می‌کنیم و تا ششم تیرماه شرایط باید طوری رقم بخورد که همه آزمون‌ها به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام شود و کارنامه‌ها ثبت شده باشد و سال تحصیلی با خوبی و خوشی به پایان برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ هم گفت: سال تحصیلی جدید را در اول مهر با شرایط بسیار خوب شروع خواهیم کرد.

او اظهار داشت: در شرایط کرونا فرصت‌هایی که در آموزش فضای مجازی و غیرحضوری ایجاد شد؛ حتی اگر مهر ۹۹ کرونا هم تمام شده باشد؛ آموزش از طریق فضای مجازی و غیرحضوری می‌تواند مکمل آموزش‌های حضوری باشد و سامانه شاد و ظرفیت‌هایی که این سامانه تدارک دیده می‌تواند کمک کار کادر مدارس و معلمان باشد و به فرایند یاددهی و یادگیری کمک کند.

در ابتدای این جلسه به نمایندگی از تعدادی از معلمان و مدیران مدارس که در شهرستان میبد در آموزش غیرحضوری و مجازی موفق عمل کرده بودند قدردانی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار