رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد با اشاره به شعار جهش تولید، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه در تلاشیم مشکلات واحد‌های تولیدی رفع کنیم تا چرخه اقتصاد استان با مشکل مواجه نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد دربازدید از یک واحد تولید لوازم آشپزخانه در یزد، گفت: امسال که به نام جهش تولید نامگذاری شده، مشکلات واحد‌های تولیدی پیگیری و برای رفع آن تلاش می‌شود.

او با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی از سوی شهروندان، افزود: با نهادینه کردن  این امر، وضعیت اقتصادی، وضعیت صنایع و اشتغال پایدار بهبود خواهد یافت.

علمداریزدی ادامه داد: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی به منظور افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.

او تصریح کرد: با وجود تحریم ها ظالمانه در تلاشیم مشکلات واحد های تولیدی رفع کنیم تا چرخه اقتصاد استان با مشکل مواجه نشود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد با اشاره به بیماری منحوس کرونا، تاکید کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی فعالیت داشته باشند.

علمدار یزدی  گفت:  واحد تولید لوازم آشپزخانه تولید کننده انواع قابلمه، ماهیتابه استیل، زودپز و دیگ‌های زودپز استیل در استان است و هم اکنون بیش از ۵۰ نفر در این واحد مشغول به تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار