مددجویان یزدی روزانه ۷۰۰۰ ماسک تولید می‌کنند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد روزانه ۷۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ عدد لباس ،گان، برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

مددجویان یزدی روزانه ۷۰۰۰ ماسک تولید می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر زین‌العابدین قمی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزدگفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد روزانه ۷۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ عدد لباس ،گان، برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

او با اشاره به اینکه از امروز ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به چرخه تولید لباس ،گان، افزوده شدند، افزود: این نهاد از زمان شیوع ویروس کرونا، نقش مهمی در مقابله و جلوگیری از انتشار این ویروس با تولید ماسک و لباس ،گان ،از سوی مددجویان تحت حمایت در منازل و کارگاه‌های ویژه ایفا کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: با راه‌اندازی خط تولید ماسک و لباس ،گان، از بیستم اسفندماه سال ۹۸ از سوی کمیته امداد استان یزد برای مددجویان تحت حمایت علاوه بر تأمین نیاز‌های استان، برای مددجویان نیز ایجاد اشتغال شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار