فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف کلاهبرداری تلفنی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

کشف کلاهبرداری میلیاردی تلفنی درخدابندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر گفت: در پی وصول ۳ مورد شکوائیه مجزا مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و انتقال وجه از حساب شکات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکیان پرونده در اظهارات خود بیان داشتند، شخصی از طریق تماس تلفنی و معرفی خود به عنوان نماینده یکی از اداره کل‌های استان، با ادعای فروش اقلام دارویی و بهداشتی مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ غنیمتی افزود: با تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا حساب واریز مبالغ کلاهبرداری شده مسدود متهم شناسایی و جهت بررسی بیشتر به پلیس قتا انتقال شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجه با ادله‌های پلیسی اقرار داشت شخصی با معرفی خود بعنوان دکتر با بنده تماس و اظهار داشت در قبال واریزی‌های انجام شده مبلغ ۵ هزار دلار از صرافی خرید و در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، اظهار داشت: با هماهنگی دادستانی کلیه مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شکات واریز و تلاش بری دستگیری هم دست متهم ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.