نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و همه مسئولان باید توسعه اشتغال را هدف اصلی خود قرار دهند و با جدیت دنبال کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ائمه جمعه استان گفت: باید نمایندگان مجلس و همه مسئولان علاوه بر اهدای بسته‌های معیشتی در زمان اضطرار، اشتغال را هدف اصلی خود قرار دهند و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه در کشور ما برای مقابله با کرونا انقلابی بپا شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌ها در مقابله با کرونا با مشکلات بسیار عظیمی مواجه شدند، اما در کشور ما به برکت پشتوانه‌های دینی و الهی، اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بحران را به درستی مدیریت کردند.

او اضافه کرد: روحانیون در مقابله با بیماری کرونا و در عرصه خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غسل، کفن، دفن، نماز و مواسات حضور جدی داشتند و در کنار اقشار دیگر مردم از آسیب دیدگان حمایت کردند.

امام جمعه قزوین همچننی با اشاره به حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا گفت: این کار در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار و تحقیر تحریم‌های آمریکا است و موجب شد که پوشالی بودن قدرت آمریکا بیش از گذشته برای مردم دنیا نمایان گردد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار