مهم‌ترین حوادث امروز (دهم خرداد ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم بهمن‌آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیرو‌های امدادی جسد یک مرد مفقود شده سرخسی را در ارتفاعات این شهرستان پیدا کردند.

او افزود: بعداز ظهر دیروز مفقودی مرد میانسالی در روستای شورلق از توابع سرخس که دچار بیماری فراموشی بود به نیرو‌های امدادی اعلام شد.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: نیرو‌های امدادی پایگاه امداد و نجات شهید عیار جمعیت هلال احمر سرخس پس از چهار ساعت عملیات جست و جو موفق شدند جنازه وی را در ارتفاعات صعب العبور پیدا و تحویل مقامات قضایی دهند.
 
 

سانحه رانندگی در قوچان یک قربانی گرفت

 

مسعود برازنده رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد خودروی ال ۹۰ با پراید در جاده قوچان به درگز یک تن کشته و دو نفر مصدوم شدند.

او افزود: این حادثه در ساعت یک و ۵۵ دقیقه امروز دهم خرداد در جاده قوچان به درگز در محدوده روستای شورک اتفاق افتاد که پس از اعلام، نیرو‌های پایگاه شهید یوسف کلاهدوز هلال‌احمر با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان ادامه داد: در این حادثه دو سرنشین خودروی ال ۹۰ مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند و تنها سرنشین خودروی پراید که در درون خودرو محبوس شده بود به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و جنازه وی توسط عوامل هلال‌احمر با عملیات رهاسازی از داخل خودرو خارج شد.
 

نزاع در سبزوار دو کشته بر جای گذاشت


 یک منبع آگاه که خواست نامش برده نشود گفت: نزاع و درگیری شامگاه جمعه در حاشیه خیابان جهاد سبزوار دو تن را به کام مرگ کشاند.

او افزود: در این درگیری خونین دوتن سر صحنه جان خود را از دست دادند و یک فرد دیگر بر اثر شدت جراحت به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل شد، مراجع انتظامی و نظامی در حال تحقیقات بیشتر برای روشن شدن زوایای پنهان این ماجرا هستند./ایرنا
 
انتهای پیام//ف.ش
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.