مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم اردیبهشت ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در زیر زمین پاساژ رسالت در منطقه ثامن مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او افزود: این حریق دیشب رخ داد و آتش نشانان از سه ایستگاه به محل حادثه در حوالی چهار راه شهدا اعزام شدند.

مهار آتش سوزی پاساژ رسالت مشهد/
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: طبقه منفی دو این پاساژ کانون حریق بود و دود ناشی از آن کل مجتمع را در فرا گرفته بود.

عزیزی بیان کرد: آتش‌نشانان از چندین جهت با ورود به زیر زمین این پاساژ قدیمی ضمن اطفای کامل این آتش‌سوزی، عملیات تهویه و تخلیه دود را با استفاده از توربوفن‌های قوی هوا انجام دادند.

او تصریح کرد: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت و علت دقیق وقوع آن در دست بررسی است.

استمرار عملیات جستجوی چوپان مفقود شده تایبادی

غلامرضا صیادی رئیس جمعیت هلال احمر تایباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: عملیات جستجوی چوپان مفقود شده روستای آبقه، از توابع شهرستان تایباد، با ۶ تیم عملیاتی در دو شهرستان تایباد و خواف هنوز ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد ادامه داد: از ساعت ۱۸ عصر روز قبل در پی گزارش "مفقود شدن یک چوپان ۱۸ ساله در کوهستان روستای آبقه" یک تیم عملیاتی، عملیات جستجو را آغاز کرد که مرحله اول عملیات در حدود ساعت ۲۴ روز پنج شنبه به دلیل تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موقتاً متوقف شد.

صیادی افزود: از سحرگاه امروز با افزایش تیم‌های عملیاتی به پنج تیم و با کمک مردم محلی مجددا عملیات جستجو آغاز شده است، در همین حال شایعه‌ای در روستا پیچید که فرد مذکور در خواف پیدا شده است، لذا با جمعیت هلال احمر این شهرستان ارتباط برقرار شد و در حال حاضر نیز یک تیم عملیاتی از آن سوی کوهستان برقاکوه در شهرستان خواف مشغول جستجو است.

او در خصوص ماجرای این حادثه تصریح کرد: بر اساس گزارش همکار این چوپان، در عصر روز پنج شنبه یک گوسفند از گله در آستانه تلف شدن بوده است که این چوپانان، گوسفند را ذبح و لاشه آن را بر روی چهارپای همراه خود سوار می‌کنند و عازم روستا می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد تاکید کرد: از آنجایی که الاغ همراه کندتر حرکت می‌کرده، این جوان از همکار خود جدا می‌شود تا به عقب گله رفته و همراه با الاغ و لاشه گوسفند خود را به روستا برساند که پس از آن کسی او را ندیده است.

صیادی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات جستجوی کوهستان برقاکوه از دو جبهه شمالی با پنج تیم عملیاتی در روستای آبقه و جبهه جنوبی با یک تیم عملیاتی در خواف ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.