مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: فردا یکشنبه ۱۱ خرداد ماه، مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مرکز سامد به مشکلات مردم پاسخ می‌دهد.

مرکز سامد، آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رامین امیری نسب مسئول دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در دستورکار مرکز سامد قرار دارد.

او به تاکیدات مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات، نظرات مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: در این رابطه، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

امیری نسب اظهار داشت: مردم شریف استان خوزستان می‌توانند فردا، یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را باعبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان مطرح نمایند.

به گفته مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.