مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه اندازی سامانه جدید ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه و رایانه با سرور اختصاصی ویدیو کنفرانس و پخش زنده خبرداد.

محسن سمیعی مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: سامانه ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه و رایانه که از سال ۹۵ راه اندازی شده و در حال بهره برداری بود با ارتقا در بخش‌های نرم افزاری و نیز سخت افزار سیستم سرور همچنین بستر ارتباطی بروز رسانی شد.

او افزود: این سامانه امکان برگزاری جلسات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی از طریق تلفن همراه و رایانه با سرور اختصاصی را فراهم می‌کند و همچنین امکان ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه و رایانه را بصورت همزمان دارد و بر روی بستر شبکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان قرار دارد.

سمیعی تصریح کرد: سامانه جدید ارتباط چند گانه تماما از سوی کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان راه اندازی شده است.

مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان ادامه داد: در شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا با راه اندازی سامانه جدید بتوان کمکی در حوزه سلامت کارکنان و مخاطبین باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار