معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت:فعالیت مراکز عرضه قلیان و اماکن ورزشی پر برخورد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ادامه ممنوعیت عرضه قلیان در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر صائینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت:با توجه به تأثیر مستقیمی که مصرف قلیان در گسترش و شیوع بیماری کرونا می‌تواند داشته باشد، در صورت مشاهده عرضه قلیان در هر نقطه‌ای از شهر زنجان مراکز عرضه تا ریشه‌کنی کامل کرونا تعطیل خواهند شد.


او افزود:بازگشایی مهد‌های کودک و فعالیت اماکن ورزشی پر برخورد نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: درخصوص سایر مراکز و اماکنی که امکان بازگشایی دارند، افراد باید با ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir، به پروتکل‌های موجود متعهد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
 
صائینی با اشاره به بازگشایی اغلب صنوف و سایر مراکز و اماکن اعلام شده در استان زنجان اظهار داشت: باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شرایطی را مهیا کنیم تا کرونا، دوباره در جامعه روند افزایشی پیدا نکند.

او ادامه داد: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع حفاظت فردی، رعایت فاصله ۲ متری و نکات بهداشتی اهمیت زیادی دارد و همچنان این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد: بازگشایی مساجد نیز به تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونای کشور بستگی دارد و همچنین هیچ مراسم عروسی و عزاداری هم در تالارها، برگزار نخواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.