فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از شیوع ویروس "کرونا" و سرکشی مستمر پلیس، از ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن رفاهی و عمومی جهت پیشگیری از انتقال و شیوع این ویروس خطرناک خبر داد.

پلمپ ۱۶۰ قلیان سرا در زنجان /بازدید و سرکشی مستمر پلیس از قلیان سرا‌ها و ممنوعیت ارائه آن جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا♨️سردار به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و تذکر مستمر مسئولان بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در قالب چهار تیم، از قلیان سرا‌ها و تالار‌های سطح شهر زنجان بازدید کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخی از این واحد‌های صنفی علاوه بر اینکه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان می‌باشند، اذعان داشت: تعدادی دیگر هم به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تبدیل شده اند.

سردار جهانبخش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی از آغاز این طرح تا کنون ۱۶۰ قلیان سرا و دو تالار پلمب و به ۱۰۰ واحد صنفی دیگر تذکرات لازم صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت:از هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به اینکه فعالیت این قبیل صنف‌ها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیان سرا‌ها و موارد مشابه موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.