جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان طرح ضد عفونی نقاط و معابر پرتردد سطح شهر زنجان توسط تجهیزات یگان ویژه، اجرا می شود.

آغاز طرح ضد عفونی معابر پرتردد شهر زنجان توسط تجهیزات یگان ویژهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ  ایرج خانی پور  در مراسم آغاز طرح ضد عفونی و گندزدایی نقاط پرتردد سطح شهر زنجان توسط تجهیزات یگان ویژه استان گفت: پلیس همیشه در صحنه با تمام امکانات و توان برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با کرونا ویروس آماده جانفشانی می‌باشد.

او با اشاره به ادامه روند این خدمت رسانی توسط پلیس، اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه که عده‌ای افراد با احتکار و گرانفروشی مواد بهداشتی از قبیل ماسک، محلول ضد عفونی کننده و ... جهت رسیدن به مقاصد شوم و سودجویانه خود هستند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ خانی پور افزود: پلیس فتا، حسب وظایف ذاتی خود با پایش و رصد فضای مجازی با شایعه سازان و افرادی که با شایعه پراکنی و انتشار اخبار دروغ و کذب باعث تشویش افکار عمومی شده، برابر قانون بشدت برخورد خواهد کرد.

او  با اشاره به برخورد جدی پلیس با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی، افزود: تاکنون ۲۸۲ هزارو ۴۰۰ دستکش بهداشتی، ماسک و ۸۰۰ عدد اقلام بهداشتی و ژل ضد عفونی کننده کشف و ۴ نفر دستگیر و ۳ مکان که اقدام به انبار لوازم بهداشتی می‌کردند نیز پلمپ شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات و تعامل با سایر سازمان‌های مسئول، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمت رسانی به عموم هموطنان به صورت شبانه روزی تلاش و فعالیت می‌کند.

سرهنگ خانی پور ضمن تشکر از عموم مردم که توصیه‌های بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان مربوطه را رعایت می‌کنند افزود: مردم عزیز لازم است هوشیار باشند و اگر افراد مشکوکی با عنوان مامور اداره بهداشت به منازل آن‌ها مراجعه کردند حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.