فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : پلیس برای پیشگیری از ویروس کرونا در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان در خدمت مردم است .

طرح نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن پرتردد در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار  رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان در دومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی با اشاره تمهیدات عملیاتی پلیس در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان بیان داشت: کارکنان پلیس استان با بسیج تمامی امکانات در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان برای پیشگیری از ویروس کرونا به مردم خدمات رسانی خواهد کرد.

او با اشاره به وظیفه ذاتی پلیس که حفظ نظم و امنیت در جامعه است، گفت: پلیس، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای به منظور تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن پرترددی، چون رستوران ها، تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، سفره خانه ها، قهوه خانه ها، آرایشگاه‌ها و... در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های انتقال این ویروس استفاده از قلیان مشترک است، تصریح کرد: در چند روز اخیر طی بازدید‌های انجام شده از واحد‌های صنفی قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سطح شهر، ۱۱۵ واحد صنفی پلمب و به ۴ واحد تذکر، ۵ واحد تعهد کتبی و به ۲ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب صادر شد.

او با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده تخلفات در حوزه احتکار مواد بهداشتی و یا تولید این مواد بدون مجوز و یا به صورت غیر بهداشتی به ۱۱۰ و یا سازمان صمت استان اطلاع دهند تا جلو تخلف گرفته شود ابراز کرد: مبادی ورودی شهر نیز کنترل می‌شود تا کالا‌های غیربهداشتی و قاچاق وارد استان نشود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس گفت:از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به اینکه فعالیت این قبیل صنف‌ها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیانی موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.