بقاع متبرکه خراسان رضوی ۶ ساعت در روز باز می شود

بقاع متبرکه امامزادگان استان سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر به روی زائران بازمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی  اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پس از عید فطر و به منظور، عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بقاع متبرکه امامزادگان استان سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر به روی زائران گشوده می‌شود.

او افزود: زائران فقط مجاز هستند از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه ظهر و از ساعت چهار تا هفت بعد از ظهر در صحن‌های بقاع متبرکه حضور پیدا کنند و شبستان‌ها نیز برای زیارت زائران گشوده نمی‌شود.

معاون فرهنگی  اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری نماز جماعت و مراسم در بقاع متبرکه هنوز ممنوع است و هیچ مجوزی از سوی ستاد مقابله با کرونا در این زمینه صادر نشده است.

ایزدی بیان کرد: درخواست هیات امنای همه بقاع متبرکه امامزادگان استان برداشتن محدودیت ساعت برای زیارت بقاع متبرکه است و این موضوع در نشست کمیته بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ستاد استانی مقابله با کرونا که به ریاست معاون هماهنگی امور زائران استانداری در سه‌شنبه هفته آینده مطرح و درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

او درباره میزان کمک‌های مربوط به طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در مجموع به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد ریال از محل موقوفات استان و کمک‌های خیرین بین نیازمندان استان توزیع کرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار