کشف سرقت در مازندران در ۲ ماهه نخست امسال ۲۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری  مازندران، گفت: با تلاش‌ها و فعالیت‌های ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌ها و اجرای طرح‌های مختلف پلیسی، در ۲ ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت‌ها در استان بودیم.

او به کاهش ۶ درصدی سرقت قطعات خودرو اشاره کرد و افزود: در ۲ ماهه نخست امسال سرقت کش روزنی ۶۳ درصد و سرقت جیب بری ۸۰ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در امنیت جامعه، گفت: با توجه به رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی شاهد نقش اثر گذار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در این راستا هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران، برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه را مستلزم تعامل همه نهاد‌های مردمی و اجتماعی با پلیس عنوان کرد و افزود: با همکاری خوب مردم  مازندران، در بحث امنیت جامعه موفقیت‌های بسیار خوبی در استان حاصل شده است.

سرهنگ گنجیان گفت: این امر نشان دهنده ارتقاء عملکرد پلیس پیشگیری با استفاده از مشارکت‌های مردمی و هم افزایی واحد‌های انتظامی در حوزه استحفاظی کلانتری‌ها و پاسگاه هاست.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران در پایان همکاری مردم با نیروی انتظامی را عامل اساسی در پیشگیری از وقوع انواع جرم به خصوص سرقت دانست و از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و نا امنی را با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.