تشکیل ۹۵ پرونده تخلف کرونایی در کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از تشکیل ۹۵ پرونده تخلف ماسک دستکش و موادضدعفونی‌کننده در زمان ویروس کرونا در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از تشکیل ۹۵ پرونده تخلف در استان کرمان در زمان شیوع کرونا خبر داد و گفت: عناوین این تخلف‌ها شامل گرانفروشی، احتکار، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، خرید، فروش، حمل و نگهداری برخلاف ضوابط تعیینی دولت بوده است.

او تاکید کرد: این پرونده‌ها شامل ۳۵ پرونده ماسک است که به ۳۳ فقره رسیدگی شده و محکومیت آن ۹۴۵ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۲۰۰ ریال بوده است.

میری بیان کرد: همچنین ۲۷ پرونده تخلف دستکش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شده که تاکنون ۲۷ فقره با ۱۹۶ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۰۰ ریال محکومیت مختومه شده است.

او  با تاکید بر ادامه نظارت‌ها بیان کرد: از ۳۳ پرونده تخلف موادضدعفونی‌کننده نیز به ۲۶ فقره با محکومیت یک میلیارد و ۴۵۶ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۲۵۸ ریال رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد: ۹۴ اکیپ گشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با شیوع ویروس کرونا در قالب طرح نظارتی سلامت محور  تعداد ۱۴۸ مورد بازرسی را انجام داده‌اند.

او از فعالیت گشت‌های مشترک هر روزه برای اجرای طرح نظارتی سلامت‌محور از ابتدای شیوع کرونا در استان کرمان با محوریت و مدیریت روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سخن گفت. 

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار