هیات کاراته کرمانشاه در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون با کسب سه هزار و ۵۶۰ امتیاز به عنوان هیات برتر کشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب و معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سعید نصرالهی رییس هیات کاراته کرمانشاه گفت:در کسب رتبه فدراسیون شاخص‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد که یکی از آن‌ها برپایی دوره‌های آموزشی مستمر برای مربیان و داوران است.

نصرالهی بیان کرد: در همین راستا کمیته آموزش هیات کاراته کرمانشاه سال گذشته موفق به برگزاری چند دوره کلاس آموزش مربی گری و داوری شد که در بخش داوران بیش از ۱۰۰ نفر و در بخش مربیان نیز حدود ۱۲۰ نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

او افزود: حضور ورزشکاران هیات در مسابقات بین اللملی از جمله رقابت‌های کاراته وان یکی دیگر از آیتم‌های کسب امتیاز است که خوشبختانه کرمانشاه در اکثر این رقابت‌ها که با حضور تعداد زیادی از ورزشکاران کشور‌های مختلف برگزار می‌شد نماینده داشت.

او گفت: سعید احمدی، سامان حیدری، هامون درفشی پور، مهدی خدابخشی و علی مسکینی و محدثه آقایی از جمله کاراته کا‌های کرمانشاهی حاضر در لیگ‌های کاراته وان بودند مدال آوری ورزشکاران در این رویداد مهم جهانی کاراته نیز در امتیازات هیات‌ها موثر است که خوشبختانه برخی از ورزشکاران یاد شده موفق به کسب این مهم شدند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه گفت: مسکینی، خدابخشی و درفشی پور از جمله کاراته کا‌های کرمانشاهی بودند که در یک یا چند مرحله لیگ کاراته وان سال گذشته موفق به کسب مدال شدند.

او ادامه داد: اعزام مرتب ورزشکاران به مسابقات کشوری، فعال بودن سبک‌های کنترلی و شرکت در المپیاد‌های مختلف از دیگر مواردی بود که باعث شد هیات کاراته کرمانشاه عنوان برتر کشور را کسب کند.

نصرالهی  گفت: افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده هیات از پنج هزار و ۳۷۰ نفر در سال ۹۷ به پنج هزار و ۴۶۵ نفر در پایان سال ۹۸ نیز در انتخاب هیات کاراته کرمانشاه به عنوان هیات برتر تاثیرگذار بوده است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.