رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته بانوان، گفت: برای این میزبانی نیازمند، حمایت مالی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، توران قره‌ویسی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، ضمن تشریح وضعیت کنونی هیأت ناشنوایان استان در خصوص زیرساخت‌ها، نداشتن سالن اختصاصی تمرینی ویژه ناشنوایان و کمبود‌های ورزشکاران سخنانی را بیان کرد.

نائب رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته بانوان، گفت: برای این میزبانی نیازمند، حمایت مالی هستیم.

او، از جهانبخش شکری، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه خواست که در این میزبانی هیأت را کمک کند، که وی در این نشست قبول همکاری همه جانبه را داد.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن تبریک کسب مدال‌های کشتی‌گیران ناشنوا در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اگر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به هر طریق ممکن توجه و عنایت ویژه‌ای به ورزشکاران داشته باشند، مسلما بخشی از مشکلات حل می‌شود و زمینه تلاش و فعالیت در راستای ورزش قهرمانی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

جهانبخش شکری بیان کرد: انگیزه بخشیدن به ورزشکاران مسلما استعداد‌های خفته را بیدار خواهد کرد و ان‌شاءالله سکو‌های با ارزش مسابقات جهانی جایگاه جوان ایرانی خواهد شد.

او گفت: برای جامعه ورزش ناشنوایان و دیگر ورزشکاران هر اقدامی انجام دهیم ارزشمند است و وظیفه ماست که چنین الگو‌های موفقی را به دیگر جوانان جامعه معرفی کنیم تا آن‌ها نیز در این مسیر قدم بردارند و به راه خطا نروند تا ان‌شاءالله استان ما بتواند در جایگاه شایسته قرار گیرد.

شکری افزود: ما خود را یک امانت‌دار می‌دانیم و امکاناتی را در که در اختیار داریم باید برای اعتلا جامعه مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.