سرمربی تیم کره جنوبی گفت: رشته کاراته برای حضور مسمتر در المپیک نیازمند مدیران باهوش و قوانین تماشاگر پسند است.

احمد صافی سرمربی تیم کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بیان کرد: کاراته این ظرفیت را دارد که به یک رشته ثابت در المپیک تبدیل شود و در صورت وقوع این اتفاق شاهد جذب مخاطبان بسیار زیادی به این رشته جذاب خواهیم شد.
کاراته
صافی ادامه داد: در صورت اضافه شدن کاراته به المپیک شاهد توجه روز افزون و حضور اسپانسرهای بسیار بیشتری در این رشته ورزشی خواهیم بود و به همین دلیل امیدوارم که المپیک توکیو اولین و آخرین المپیک برای کاراته نباشد.

او در اخرین وصعیت کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز یادآور شد: کاراته کشور نیز دارای استعدادها و پتانسل های بسیار زیاری است و در صورت حمایت مسئولین و تامین امکانات لازم قطعا شانس حضور در المپیک و کسب مدال را خواهد داشت.

همچنین رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در حاشیه این سمینار گفت: برگزاری سمینارهای اموزشی با حضور اساتید مطرح کشوری اسباب رشد و ارتقای کاراته استان را فراهم می کند.

سعید نصرالهی با اشاره به عناوین حاضر در این سمینار اضافه کرد: اساتیدی که در این سمینار حاضر هستند از دانش روز کاراته جهان برخوردار بوده و در این سمینار کاراته کاهای استان از بخشی از این دانش بهرمند خواهند شد.

نصرالهی یادآور شد: کاراته استان کرمانشاه از استعداد و توان بسیار بالای برخوردار است و برگزاری این سمینارهای تخصصی زمینه رشد بیش از پیش آن را نیز فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این سمینار توسط اساتيد مطرح كاراته ايران و جهان، به همت اکادمی کاراته دال دوشنبه دوم دي ماه، ساعت ٦ تا ٨ عصر در سالن شهید طاهري شهر كرمانشاه با حضور استاد احمد صافي، سرمربي تيم ملي كره جنوبي
استاد امير ولدخاني، مدرس بين المللي و عضو كميته فني فدراسيون كاراته آلمان
استاد محمدمهدي جعفري، عضو سابق تيم ملي ايران و قهرمان كاراته آسيا، مسئولین هیات کاراته استان کرمانشاه و جمع کثیری از علاقمدان به کاراته استان برگزار شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.