آیت کاظم زاده به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان منصوب شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مریم بخشی ،مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان  گفت: مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان گیلان  در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت برگزار و در نهایت آیت کاظم زاده به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان منصوب شد.

اودر جریان این انتخابات افزود:  کاظم زاده ۱۱ رای از ۱۳ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات تنیس استان گیلان انتخاب شد و سیدامیرحسین میرحیدری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات تنیس گیلان ، ۲ رای کسب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پایان این انتخابات گفت : برای پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان باید از تمام ظرفیت های موجود تنیس استفاده شود و نباید با ورود یک گروه ، افراد گروه دیگر نادیده گرفته شوند.

مریم بخشی افزود: همچنین باید از تجربه افراد متخصص و باتجربه تنیس نهایت استفاده و بهره را برد تا هرچه زودتر شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.

او افزود: علاوه بر استفاده از همه نیروهای متخصص ، باید سطح فنی مربیان تنیس گیلان نیز افزایش یابد که در این راستا، مسئولان این هیات باید با هماهنگی فدراسیون ، کلاس های ارتقای مربیگری تنیس را در گیلان برگزار کنند.

در مجمع انتخابات هیات تنیس استان گیلان ، کامبیز رنجبر نایب رئیس فدراسیون تنیس ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات تنیس این استان حضور داشتند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.