عملیات اجرایی شهرک‌های مسکونی بنیاد برکت برای نخستین بار در کشور در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عملیات اجرایی شهرک‌های مسکونی بنیاد برکت برای نخستین بار در کشور در آذربایجان شرقی آغاز شد.

محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: این شهرک‌ها در قالب یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های مراغه و تبریز احداث می‌شود.

محرابیان افزود: برای ساخت این واحد‌ها در قالب خانه‌های ارزان قیمت برای خانواده‌های کم درآمد ۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

او گفت: شهرک مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراغه در قالب ۴۰۰ واحد در زمینی به مساحت هفت هکتار و با اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

محرابیان گفت: فاز اول شهرک برکت نیز در قالب ۶۰۰ واحد در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار کلنگ زنی شد.

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: این ستاد تا دوسال آینده ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در ۴۰ نقطه کشور احداث می‌کند.

محرابیان گفت: همزمان با ساخت این خانه‌ها تاسیسات زیربنایی، آموزشی، بهداشتی، مذهبی و فرهنگی نیز در کنار این واحد‌ها ایجاد می‌شود.

او گفت: شهرک‌های مسکونی برکت در کشور با رعایت همه سرانه‌های لازم و بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.

 رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، این ستاد هم اکنون ۶۰ هزار طرح در قالب حمایت از صنعت، اشتغال، محرومیت زدایی، توسعه روستا‌ها و عمران شهر‌ها با ۷۸ هزار میلیارد تومان در حال اجرا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: بنیاد برکت همزمان با شیوع کرونا با هدف ایجاد همدلی و مواسات اقدامات خوبی در کشور انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: رسیدگی به امور نیازمندان و خانواده‌های کم درآمد از تاکید‌های دین مبین اسلام است.

شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز گفت: بنیاد برکت در محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار