مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه کامیون از جنوب کشور به پایتخت را دارند.

سردار حاجیان بیان کرد: بلافاصله موضوع پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس شروع به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

او اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات ۲ استان، ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار ضایعاتی با مراقبت‌های نامحسوس وکنترل محور‌های ورودی توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق تهران شناسایی و در محل دپوی ضایعات خودرو‌ها توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۱۶۵ کیلو گرم و از انبار دپوی ضایعات ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۴ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

کشف بیش از کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به دو دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو‌های مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، یک کیلو گرم تریاک و ۷۵۰ گرم هروئین کشف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

کشف بیش از ۴ کیلو مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا و قصد انتقال به استان زنجان با یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس کامیون موردنظر را در شهرستان بوئین زهرا متوقف و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون ۴ کیلو ۵۱ گرم تریاک کشف شد.

کشف ۳۰ هزار لیترسوخت قاچاق، درشهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: روز گذشته مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور اشتهارد - بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون، مشکوک شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

سرهنگ رشید تبار با اشاره به توقیف خودروی کامیون خاطر نشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.