مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرحین کنترل محور‌های عبوری در محور قزوین -کرج یک دستگاه اتوبوس را برای بازدید متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از این اتوبوس به یکی از مسافران مظنون شدند و در بازرسی از وسایل همرا او، ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۲ هزار لیترسوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون ولوو، مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

سرهنگ منصوری افزود: راننده متخلف با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی قزوین -زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: در بازرسی از این خودرو ۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه یک مسافر جاسازی شده بود و قصد انتقال به استان‌های غربی را داشت کشف شد.

کشف بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چوبیندر این شهرستان حین گشت زنی در خیابان امام به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۷ هزار و ۴۰۰ نخ  سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ارزش ریالی سیگار‌های کشف شده ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

به گفته او، در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

انحراف به چپ موتورسوار بلای جانش شد

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون ولوو در محور"کوهین جاده قدیم متاسفانه موتور سواردر محل فوت کرد و سرنشین دیگر آن هم مجروح شد.

سرهنگ قدرت حسنی، علت وقوع حادثه را انحراف به چپ موتورسیکلت اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.