مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش از جنوب کشور خریداری و قصد انتقال آن بوسیله خودرو ۴۰۵ از طریق استان لرستان به استان‌های شمالی را دارد.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران به محور‌های مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شدند و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

او افزود:با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع، روز گذشته خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی در ورودی شهرستان کوهدشت استان لرستان شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو ۱۵ کیلو و ۴۲۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شده است، افزود: در این پرونده یک نفردستگیر شد.

کشف ۸ کیلو مواد مخدر درشهرستان آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: در پی کسب خبر از منابع موثق و انجام کار اطلاعاتی مبنی برتردد یکی از قاچاقچیان با مقادیری مواد مخدر در مسیر "آبگرم "بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با هماهنگی قضایی ماموران در این محور مستقر وموفق شدند خودروی او را در محور آبگرم به حصارشناسایی و در بازرسی از آن ۸ کیلو گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ منصوری با اشاره به دستگیری متهم وتوقیف خودروی او، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انحراف به چپ کامیون یک کشته ویک مجروح بر جای گذاشت

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: در محور سه راهی ضیاء آباد یک دستگاه کامیون بنز با تریلر کشنده اسکانیا تصادف کرد که بر اثر این حادثه راننده کامیون به علت شدت صدمات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

سرهنگ حسنی افزود: همچنین در این حادثه یک نفر مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

او، علت این حادثه را انحرا ف به چپ کامیون بیان کرد.

انتهای پیام/ک












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.